ewitech.pl regulamin naszego sklepu internetowego obowiązuje od 20 listopada 2021 roku

I. Ogólne informacje – o czym jest ten regulamin

1. W regulaminie używamy pojęć:
◦ my – sprzedawca, czyli ewitech.pl
Nasze pełne dane: Firma EWI, Kwiatkowskiego 9 lok.27, 42-218 Częstochowa, NIP: 9490677995.
◦ Ty – kupujący; każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie;
◦ nasz sklep – sklep internetowy pod adresem www.ewitech.pl
2. W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty.
3. Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
4. Zanim zrobisz zakupy w naszym sklepie, przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.

II. Nasze produkty – co sprzedajemy

1. Sprzedajemy produkty, które prezentujemy w naszym sklepie.
2. Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci rzeczy wolne od wad. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek.

III. Działanie naszego sklepu – jak możesz korzystać z naszego sklepu

1. W naszym sklepie możesz:
1. robić zakupy,
2. korzystać z indywidualnych rabatów,
3. uczestniczyć w promocjach i konkursach,
2. Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
3. Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię, na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
4. Konto zarejestrować możesz na stronie www.ewitech.pl./rejestracja. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Po zarejestrowaniu prześlemy Ci mailem odnośnik do aktywacji konta.
5. Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie.
6. Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
1. używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Microsoft Edge lub Opera w najnowszej wersji,
2. masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
3. masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
7. Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres: sklep@ewitech.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.

IV. Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie

1. Produkty sprzedajemy przez nasz sklep, mailowo oraz przez telefon pod numerem +48 60457748.
2. Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.ewitech.pl Możesz to robić na dwa sposoby:
◦ przez swoje konto,
◦ bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
3. Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
◦ przeczytaj informacje o produkcie,
◦ dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
◦ wybierz sposób dostawy,
◦ wybierz sposób płatności,
◦ wprowadź dane odbiorcy,
◦ sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
◦ złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
4. Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na maila, którego podałeś w zamówieniu.
5. Twoje zamówienie jest ważne przez 5 dni. Jeżeli w tym czasie nie odbierzesz produktu, nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.

V. Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy

1. Produkty dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
2. Produkty dostarczamy w sposób, który wskażesz:
◦ kurierem,
◦ do paczkomatów,
◦ odbiór własny z naszego magazynu EWI Kwiatkowskiego 9 lok.27 , 42-218 Częstochowa
3. Koszt dostawy sprawdzisz w naszym sklepie pod adresem www.ewitech.pl
4. Twoje zakupy dostarczymy w ciągu 2-7 dni roboczych.
5. Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system paczkomatu. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
6. Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna – nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone – zgłoś reklamację przewoźnikowi – jest to podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
◦ Przy dostawie kurierem
▪ zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – spisz z kurierem protokół stanu przesyłki
◦ Przy dostawie paczkomatem:
▪ pokaż uszkodzenia pod kamerą monitoringu paczkomatu;
▪ umieść uszkodzoną, nieotwartą przesyłkę w tej samej skrytce paczkomatu, w której się znajdowała, i zamknij tę skrytkę – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu;
▪ zgłoś reklamację właścicielowi danego paczkomatu – zgodnie z komunikatami na ekranie paczkomatu
1. Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać, czy przyjmujesz te produkty, lub możesz odstąpić od umowy i odesłać produkty na nasz koszt. Poinformujemy Cię o tym również pisemnie. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta]

VI. Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy

1. Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto, czyli takie, które zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
2. Za produkt, który kupujesz, możesz zapłacić na kilka sposobów – zależnie od sposobu dostawy, jaki wybierzesz. Jeśli zamówienie dostarczymy Ci:
◦ a. kurierem – możesz zapłacić:
▪ przelewem (przedpłata),
▪ elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
▪ gotówką (przy odbiorze),
◦ do paczkomatu – możesz zapłacić:
▪ przelewem (przedpłata),
▪ elektronicznie przez system płatności online (przedpłata),
▪ kartą płatniczą (przy odbiorze),
◦ odbiór własny w naszym magazynie – możesz zapłacić:
▪ przelewem (przedpłata),
▪ gotówką (przy odbiorze),
3. Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.

 

VII. Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz odstąpić od umowy

1. Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
2. Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 14 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
3. Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać
◦ mailem na adres biuro@ewitech.pl;
◦ pocztą na adres: EWI, Kwiatkowskiego 9 lok. 27 42-218 Częstochowa
4. Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
◦ za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
◦ zakupiłeś produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby
5. Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.

VIII. Reklamacje – jak możesz je składać

1. Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
2. Reklamacje możesz zgłosić wysyłając do nas e-mail na adres biuro@ewitech.pl
3. Reklamowany produkt możesz dostarczyć: na adres naszego magazynu: EWI Kwiatkowskiego 9 lok.27, 42-218 Częstochowa
4. Reklamowany produkt możesz odebrać w miejscu i formie, w jakich nam go dostarczyłeś.
5. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny.]
6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.

IX Twoje dane – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane

1. Kiedy rejestrujesz konto w naszym sklepie lub składasz zamówienie, dobrowolnie podajesz nam swoje dane osobowe. Jeśli nie podasz nam tych danych, nie będziemy mogli przyjąć Twojego zamówienia.
2. Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz je też samodzielnie zmieniać w ustawieniach swojego konta.
3. Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w naszej polityce prywatności. Znajdziesz ją pod adresem: www.ewitech.pl/polityka-prywatnosci. [Podstawa prawna: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).]

 

X. Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady

1. Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać.
2. Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.
3. Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.